La pissarra digital com a escenari de la interactivitat a l'aula.

La pissarra digital com a escenari de la interactivitat a l'aula.

dimarts, 2 de novembre del 2010

Objectes d’aprenentatge elaborats a partir d’altres eines d’autor

Els objectes d’aprenentatge més utilitzats a l’aula són els que s’elaboren amb eines d’autor com JClic, Quaderns Virtuals, Hot Potatoes i Flash, així com els que tenen com a base un programa de presentacions o un editor de pàgines web.
Uns altres objectes d’aprenentatge són els SCORM (Sharable Content Object Reference Model). Els SCORM funcionen com un paquet que pot incloure pàgines web, gràfics, programes Javascript, presentacions Flash i qualsevol altre element que sigui funcional dins una pàgina web. Per a la seva creació s’utilitzen uns programaris de codi lliure, el més conegut dels quals és el Reload. Una de les principals característiques d'aquests objectes és la seva integració en entorns virtuals d’aprenentatge (EVEA). La plataforma més coneguda és el Moodle.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada